من کی ام
زمین مال من است یا آسمان؟

چه کسی گفته زمین مال آدمهاست آسمان سهم پرنده ها؟

من آدمی هستم که در قلبم پرنده ای دارم

من ن همیشه حس آسمانی بودن

گاهه مال زمینم نه برای آسمان نه زمین مال من است نه تمام آسمان سهم من

من نه همیشه احساس زمینی بودن دارم

نهی به آدمها نگاه میکنم آدمهایی که انگار از آسمان آمده اند

گاهی به پرنده ها نگاه میکنم پرندگانی که زیر درخت ها قدم میزنند

گاهی از خوشحالی در حال پروازم

گاهی از غم مثل سنگ سیاهی به اعماق خودچسبیده ام

پرنده نیستم

اما قلبم آسمانی است

ودر قلبم پرنده ای دارم که روی زمین متولد شده است.

 

 

‍ 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دلکده بهاری ، تنهایی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 19 آذر 1394برچسب:, | 12:2 | نویسنده : سپید گل |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • پارسیان دانلود